Söndag

Tjoh

Igår hade jag varit i stan men kompisarna de var jätte kul :D

Vi var ju på bio också men de bler inte "farsan" utan de blev filmen som heter "Percy Jackson"
Den var jätte bra tyckte jag iaf .
Och Maria följde med mig hem efter stan för att sova över andra natten vi hittar alltid på nått kul att göra.
Vi såg också på Melodifestivalen de var en låt där som jag tyckte var skit bra den heter Idiot men den kom inte med i final :(

Idag har de inte hänt så mycke de har ju snöat mycke  så man fick gå ut och skotta.
Sen åkte Maria hem vi 1 tiden :(

Men nu ska jag packa för jag ska till pappa imorgon och jag ska kanske träna till svenska  provet som jag har på tisdag.

Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0